Hemtenta-tider

För tillfället sitter jag med hemtenta. Jag skrev en över dagen i fredags i miljön och en denna veckan har jag en som har deadline på måndag. Det är i tidsserieanalys, kursen med det där avskydda projektet innan jul. Så av det kan man ju gissa sig till vad jag tycker om tentan...

Hursomhelst så träningen kommit igång igen! Vilket påminner sig genom att hela kroppen känns väldigt seg. Vi körde ovanligt mycket fys, troligtvis för att vi inte haft någon träning senaste veckorna, i och med julledigheten, men också för att vi snart har matcher som sätter igång. Vi slår på stort och börjar nästa vecka med dubbelmatch! Alltså match både lördag och söndag.

Vädret är strålande fint för tillfället, vilket gör lite för någon som sitter och försöker bevisa saker. Men ändå, lite sol är inte så dumt.
(null)

#1 - - Perre:

Ja lite sol är aldrig fel. Tycker att man märker nu att det redan har blivit lite längre dagar. I alla fall några minuter ☀️

Svar: Jag håller med om att det redan känns som att det ljusnar.
Dess

#2 - - Perre:

Nu blir det kanske två kommentarer efter varandra för den första jag skrev blev ingenting av.
Tänkte bara att solen aldrig kan vara fel. Dagarna har ju blivit några minuter längre nu ☀️