Sommarlov

Idag har jag haft min första sommarlovsdag! Igår eftermiddag skrev jag första och sista tentan. Så idag har jag tagit sovmorgon och gick sedan ut på promenad. Det har blivit jättevarmt, så någon jättelång sådan blev det inte. Men jag tog en sväng och gick sedan en sväng i stan. Jag hade spant in en film jag ville se, så jag tog faktiskt och gick på bio. Helt solo då sambon har skola, och alla kursare har tentor kvar. Men det gick bra det med, det är inte första gången jag går själv, det stör inte mig.
På vägen hem gick jag lite ärenden och hämtade lillebrors studentplakat som beställdes för ett tag sedan.
Nu börjar sommaren!
(null)

#1 - - Perre:

Då får jag önska dig ett riktigt fint sommarlov 😊. Skönt med en sval biosalong. Här är det närmare 30 grader varje dag.
Var filmen bra?

Svar: Tack! Här har också varit nästan 30 garder idag. Då är faktiskt bio en utmärkt aktivitet!
Filmen var inte fantastisk, men klart sevärd.
Dess